The Passing of the Pen

The Passing of the Pen
El Paso de la Pluma

Friday, February 3, 2012

A Greeting (Un Saludo)

My name is Andrea Cebrecos. I am an alumnus of the Honors College at Miami Dade Wolfson and the University of Miami with an AA and BA in English/Literature. This online blog was originally dedicated to analyzing, and posting ideas and thoughts about the poetry read in the Romantic Period 300 level literature course I took during Fall 2010. I've decided to transform it into a little corner of the internet dedicated to my writing - written in English with their Spanish translations. It might take a while to update because my inspiration is currently shot but I promise to update with previous works (with their Spanish counterparts) as soon as I translate them.

To whom ever stumbles upon this online blog, I hope that you enjoy the musings that I post up,

Thank you for reading. 

-Andrea C. 




Mi nombre es Andrea Cebrecos. Soy una antigua alumna del Colegio de Honores en Miami Dade Wolfson y la Universidad de Miami con un AA y BA en Inglés. Este blog en línea fue dedicado anteriormente a mis análisis, mis ideas y mis pensamientos acerca de la poesía leída en el curso nivel 300 de literatura del Período Romántico que tomé durante el otoño de 2010. He decidido transformar este blog a un pequeño rincón del Internet dedicado a mi escritura - escrito en inglés con sus traducciones al español. Puede ser que demore un poco en postíar porque mi inspiración está tomando unas vacaciones, pero les prometo postíar anteriores escrituras (con sus homólogos españoles) tan pronto los traduzca.

A quien se topa con este blog en línea, espero que disfruten de las reflexiones que he escrito,

Gracias por leer.

-Andrea C.

No comments:

Post a Comment